X

Flytning

Flytning af dit TDC abonnement

Når du flytter til en ny bolig, kan du nemt og simpelt flytte dine TDC abonnementer til din nye adresse. Alt du skal gøre er at kontakte os på 70 70 30 30 – tast 3. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Din flytning til en ny adresse kan åbne op for nye muligheder hos TDC. Vi glæder os til at præsentere dem for dig.
  

Hvad skal du være opmærksom på i forbindelse med flytning af dit TDC abonnement


Hvornår skal jeg melde flytning?
Hvis du melder flytning 3-4 uger i forvejen, vil vi i langt de fleste tilfælde kunne opfylde dine ønsker.

Kan jeg bestille en dato for flytning af abonnement?
Ja, du kan ønske en specifik flyttedato fra én uge fra bestillingsdato til maksimalt 6 måneder frem.

Kan jeg beholde mit nummer, når jeg skifter adresse?
Ja, du kan beholde dit telefonnummer resten af livet, uanset hvor i Danmark du flytter hen.

Kan jeg vælge nyt nummer, når jeg flytter?
Hvis du ikke længere ønsker dit gamle telefonnummer vælger TDC dit nye telefonnummer. Du har dog mulighed for at ønske cifre, og så vil vi forsøge at få dem med i dit nye telefonnummer, såfremt de er ledige.

Er du i tvivl, om der er en TDC-installation på din nye adresse?
Hvis du er i tvivl kan du ringe til Kundeservice på 70 70 30 30 – tast 3 og spørge, om der findes installation på din nye adresse.

Hvad sker der når jeg har flere produkter hos TDC?
Har du f.eks. både TDC Fastnet og TDC Bredbånd, så flyttes begge produkter, når du flytter din fastnettelefon til en ny adresse.

Flytter mit mobilabonnement med, når jeg flytter min telefon?
Ja, hvis dit mobilabonnement er knyttet til dit fastnet/bredbånds/TDC TV-abonnement, så flytter det automatisk med, når du melder flytning.
 

Hvad koster det at flytte mit TDC abonnement


Se hvad det koster at flytte dit TDC abonnement

Google+